OMODA ve JAECOO, Türkiye pazarındaki yeni dönemini başlattı
OMODA ve JAECOO markaları, Türkiye’de dikkat çekici bir etkinlikle yeni oyuncularını tanıttı, JAECOO’nun ilk yılını kutladı.

JAECOO’nun Türkiye’deki ilk yılının tamamlanması ve OMODA’nın yeni yepyeni D-SUV modeli OMODA 7’nin ön tanıtımı için düzenlenen etkinlik, OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu’nun katılımıyla gerçekleştirildi. Markanın kesintisiz büyüme hamlesinde yeni bir safyayı temsil eden bu etkinlik, aynı zamanda OMODA ve JAECOO markalarının ürün gamını da genişletecek ilk adımı hayata geçiriyor.
2025 yılını Türkiye premium içten yanmalı SUV pazarının lideri olarak tamamlayan JAECOO, 4x4 içten yanmalı motorlu modellerde de satış listesinde zirveye yerleşti. Başarılı yetkili satıcı ağı yapılanmasıyla hızlı bir büyüme yaşayan JAECOO, tüm premium markalar arasında, yetkili satıcı sayısı açısından ilk üç arasında yer aldı. OMODA&JAECOO markalarının küresel ölçekte lansmanının bundan iki yıl önce gerçekleştirildiğini söyleyen OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu, “Türkiye’de ise JAECOO markamızla ilk yılımızı tamamladık. Hedefimiz OMODA ile dünyanın önde gelen profesyonel premium SUV markası olmak, JAECOO ile de kullanıcıların şık ve zarif bir açık hava yaşam tarzına dair beklentilerini karşılamayı amaçlıyoruz. Vizyonumuz gençlerle birlikte güzel bir yaşamı ortaklaşa inşa etmek” dedi.
2025 yılında Avrupa pazarına tam anlamıyla giriş yaparak Almanya ve Fransa dahil olmak üzere 19 ülkeye yayılacaklarını ifade eden Shawn Xu, “Küresel pazarlarda ise 60’ın üzerinde ülkeye hızla açılacağız. Geriye dönüp baktığımızda başarımızın anahtarının iki ilkeye dayandığını görüyoruz: Küresel doğmak, benzersiz doğmak. Kusursuz ürünler yaratmak için dünya çapında üretim, en yüksek güvenlik standartları ve güçlü teknoloji gerektiğine inanıyoruz. ‘Küresel Doğmak’ felsefisiyle Avrupa, Orta Doğu, Güney Afrika ve diğer bölgelerde Ar-Ge merkezleri kurduk” diye konuştu.
Türkiye pazarı için iki yeni model tanıtımına hazırlandıklarını söyleyen OMODA&JAECOO Global CEO’su Shawn Xu, şunları söyledi: “OMODA 7 ve JAECOO 5. OMODA&JAECOO markası için yeni nesil büyüme motorları olacak. En gelişmiş premium SUV olan OMODA 7, 2025 sonunda Türkiye pazarına giriş yapacak. Vurgulamak isterim ki OMODA 7, NEO Crossover SUV olarak yeni nesil akıllı sürüş deneyimini üç boyutta tanımlıyor: Neo Tasarım, Neo Teknoloji ve Neo Kalite.”
JAECOO’nun 12 ay gibi kısa bir süre büyük başarılara imza attığını söyleyen Ticari Operasyonlar Başkan Yardımcısı Emre Özocak ise, “OMODA & JAECOO markasının globalden bize sağladığı desteklerle bizim Türkiye’de emin adımlarla ilerlememizi sağlıyor. Bundan bir yıl önce Türk tüketicisinin beğenisine sunduğumuz yeni premium aracımız JAECOO 7, hem 4x2 hem de 4x4 seçeneğiyle büyük bir beğeni kazandı. Türkiye’deki farklı yol koşullarına uygun 7 farklı sürüş modu, rafine donanımlar, rafine malzemeler tüketiciye iyi bir kullanıcı deneyimin de vadediyor. Özellikle multimedya tarafında yeni nesil yaklaşımlar bize farklı deneyimler de yaşatabildiği için tüketici hem kullanırken hem deneyimlerken hem de tasarımıyla fazlasıyla yüksek memnuniyet sağlamış oluyor. Bu da bizi premium kategorisinde içten yanmalı motorlarda SUV’da bir numaraya oturtturuyor” dedi.
Bir yıl gibi kısa bir süre zarfında JAECOO’yu 3 milyondan fazla kullanıcının internette araştırdığını belirten Emre Özocak, şöyle devam etti:
“100 bine yakın dijital talep bırakarak ben araç almak istiyorum dedi ve 50 bine yakın kişi Türkiye’deki yetkili satıcılarımızı ziyaret etti, bizi test etti ve bunlardan 9 bini bu dönemde araç alarak yollara çıkmış oldu. Bunu yaparken arkamızda güçlü bir bayi ağı kurmuştuk. Geldiğimiz noktadan itibaren kurmuş olduğumuz altyapıyla bugün Türkiye’de ilk 3’e oturmuş durumdayız.”
Hibya Haber Ajansı