Chery, yeni HIMLA Pickup serisini Şangay Otomobil Fuarı’nda tanıttı
Chery, 2025 Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda, marka için yeni bir adımı temsil eden HIMLA pickup serisini dünyaya tanıttı.

Chery, Şangay Otomobil Endüstrisi Fuarı’nda marka için yeni bir adımı temsil eden tamamen yeni HIMLA pickup serisini resmen tanıttı. Bu, Çinli otomobil üreticisinin küresel stratejisinde önemli bir dönüm noktası oldu. Küresel pickup pazarının hızla büyüdüğü bir dönemde hayata geçirilen HIMLA, Chery'nin bu segmentteki stratejik hedeflerini yansıtmanın yanı sıra, eksiksiz ürün portföyü, enerji dönüşümü ve akıllı teknolojilerin güçlendirilmesi olmak üzere üç temel sütun üzerinden geleneksel pickup modellerin geleceğini yeniden tanımlıyor.
Chery International Genel Müdür Yardımcısı Zhu Shaodong, Chery markasının lansmanında yaptığı konuşmada, “Chery markası orijinal amacına sadık kalıyor ve aile odaklı müşterilerin ilk tercihi olmaya devam ediyor” dedi. Ayrıca HIMLA'nın stratejik vizyonuna da değinerek, “HIMLA, her türlü arazide üstün bir performans sunabiliyor ve bu da her kullanıcının hayalindeki topraklara ulaşmasına yardımcı oluyor” dedi.
Chery'nin HIMLA serisi bu değişime stratejik bir yanıt niteliğinde. “HIMLA” ismi, dağ zirvelerine olan hayranlıktan ve fetih ruhundan esinlenerek hedef kitlesinin cesur ve pratik değerlerini temsil ediyor. Chery'nin küresel stratejisinin temel unsurlarından biri olan HIMLA; benzinli, dizel ve tamamen elektrikli versiyonlar da dahil olmak üzere çok sayıda güç-aktarma sistemi seçeneğiyle kompakt, orta ve büyük pickup kamyonet seçenekleri ile oldukça geniş bir yelpazeyi kapsıyor. Bu çok yönlülük, ticari kullanımdan aile taşımacılığına ve off-road maceralarına kadar farklı ihtiyaçlara cevap veriyor. HIMLA, özünde Chery'nin küresel stratejisinde önemli bir dönüm noktasını temsil ederken, aynı zamanda yeni enerji ve akıllı inovasyon yoluyla pickup kamyonetlerin yüksek kaliteli ve insan odaklı araçlara dönüşmesinde öncü rol oynuyor.
Mütevazı bir marka olarak başlayan ve Fortune Global 500 şirketlerinden birine dönüşmesine kadar uzanan başarılı yolculuğunda Chery, her zaman teknolojik yeniliklerle motive oldu. Benzinle çalışan araçların olduğu bir çağda, motorlar ve şanzımanlar da dahil olmak üzere temel teknoloji engellerini aştı.
Chery'nin güçlü küresel satış ve servis ağının desteğiyle HIMLA, pazara giriş yapmaya hazırlanıyor. Chery, bugüne kadar yurt dışında 1.700'den fazla bayi, ayrıca önemli pazarlarda yerel araştırma ve geliştirme merkezleri ve üretim üsleri kurdu. “Teknoloji ihracatı + pazar geliştirme + yerelleştirilmiş operasyonlar” modeli, HIMLA’nın bölgesel gereksinimlere hızla uyum sağlamasını ve küresel kullanıcıların güvenini kazanmasını sağlıyor.
HIMLA, sadece Chery'nin pickup dünyasına yönelik teknolojik bir cevap olmakla kalmıyor, aynı zamanda küresel pickup pazarının değer algısını da kökten değiştiriyor. Chery'nin yenilikçi ruhundan güç alan HIMLA, küresel pickup pazarının gelişimini, yolcu odaklı tasarım, zekâ, premium olma ve yeni enerji kullanımı olmak üzere dört temel değer doğrultusunda hızlandırıyor. HIMLA, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılar için her senaryoya uygun, daha uygun maliyetli ve özel olarak tasarlanmış bir teslim alma seçeneği sunuyor.
Hibya Haber Ajansı